テクノロジーマーケティング 20151210 (3rd week: Service of the Product) 参考文献リスト
http://icatlab.hatenablog.com/entry/technology_marketingn_2015_w2
- Grove, A. S. (1999). Only the paranoid survive: How to exploit the crisis points that challenge every company. Crown Business.
Only the Paranoid Survive: How to Exploit the Crisis Points That Challenge Every Company
- 作者: Andrew S. Grove
- 出版社/メーカー: Crown Business
- 発売日: 1999/03/16
- メディア: ペーパーバック
- 購入: 4人 クリック: 28回
- この商品を含むブログ (8件) を見る
- 佐々木 かをり 翻訳. (1997). 『インテル戦略転換』 七賢出版.
- 作者: アンドリュー・S.グローブ,Andrew S. Grove,佐々木かをり
- 出版社/メーカー: 七賢出版
- 発売日: 1997/11
- メディア: 単行本
- 購入: 6人 クリック: 78回
- この商品を含むブログ (50件) を見る
- Carpenter, G. S., & Nakamoto, K. (1989). Consumer preference formation and pioneering advantage. Journal of Marketing Research, 285-298.
- Gawer, A., & Cusumano, M. A. (2002). Platform leadership: How Intel, Microsoft, and Cisco drive industry innovation (pp. 29-30). Boston: Harvard Business School Press.
Platform Leadership: How Intel, Microsoft, and Cisco Drive Industry Innovation
- 作者: Annabelle Gawer,Michael A. Cusumano
- 出版社/メーカー: Harvard Business School Pr
- 発売日: 2002/04/29
- メディア: ハードカバー
- クリック: 6回
- この商品を含むブログを見る
- 小林 敏男 監訳. (2005). 『プラットフォーム・リーダーシップ: イノベーションを導く新しい経営戦略.』 有斐閣.
プラットフォーム・リーダーシップ―イノベーションを導く新しい経営戦略
- 作者: アナベルガワー,マイケル・A.クスマノ,Annabelle Gawer,Michael A. Cusumano,小林敏男
- 出版社/メーカー: 有斐閣
- 発売日: 2005/03
- メディア: 単行本
- 購入: 2人 クリック: 30回
- この商品を含むブログ (12件) を見る
- Utterback, J. M., & Abernathy, W. J. (1975). A dynamic model of process and product innovation. Omega, 3(6), 639-656.